Guess who?

Jag är enerverande. Jag har mentala störningar och min existens är endast till för att plåga dig och utplåna ditt sunda förnuft och omdöme. Jag finns där när du när du ska sova för att få dig att ligga vaken alldeles för länge och göra dig galen av trötthet. Och skulle du mot förmåga somna så väcker jag dig alldeles för tidigt och gör allt för att du inte ska klara av att somna om. Min existens förstör din vardag och jag är i vägen för allt för du företar dig. Jag får dig att spänna käkarna vilket leder till extremt obehagliga migränanfall. Jag förstör för dig på jobbet och får dig att tappa allt fokus. Jag gör allt för att långsamt förinta dig...


Jag är Pernilla Wahlgrens bidrag i melodifestivalen!

"JAG VILL OM DU VÅGAR!!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0