Att tycka om att prata om att man inte tycker om att prata om något

Det slog mig häromdagen...
Eller egentligen var klockan knappt sju på morgonen och det var två timmar kvar till det att klockan skulle ringa. Då kommer jag att  tänka på det märkliga faktum att så många människor verkar tycka om att prata om att de inte tycker om att prata om vissa saker. Det är intressant.
Att bygga sin egen karaktär och göra sin egen person extra personlig genom att prata om att man inte tycker om att prata om vissa saker istället för att vara tyst från första början. Exempel.
Jag tycker inte om mitt hårfäste, jag tycker inte heller om att prata om mitt hårfäste. Men jag tycker uppenbarligen väldigt mycket om att prata om att jag inte tycker om att prata om mitt hårfäste...
EFTERSOM JAG HAR SPENDERAT DE SENASTE FEM MINUTERNA ÅT ATT PRATA OM ATT JAG INTE TYCKER OM ATT PRATA OM MITT HÅRFÄSTE.




Exempelvis Jude Law... Han tycker antagligen inte om att prata om sitt hårfäste. Men han tycker säkert om att prata om att han inte tycker om att prata om sitt hårfäste.

Ja... Det är värt en tanke.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oj...så är det lite faktisk...

2010-03-17 @ 12:11:48
URL: http://korvenskorvbanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0