Att Sitta På En Lyktstolpe Och Äta Ett Äpple På Rätt Sätt Med En Kniv

Nej, jag gör inga bra val i mitt liv

Jag kan inte ens äta ett äpple rätt med en kniv

Nej, du skämmer ut mig istället för dig själv

Du skämmer ut mig och jag får ta smällen

Och äpplet säger: du är inte värd någonting

Jag säger att det är inte du heller

Vi är alla dåliga människor

Vi är lika illa allihopa, vi som bor och är

Och ni som aldrig lär

Att sluta tro på det goda, lycka är ett ord som inte finns

Det går inte att stava för det finns ingen lycka

För vi är alla monster, men inte onda

Vi är bara ledsna för att lyckan inte finns

Och jag tycker om fåglar, men fåglarna tycker inte om mig

Jag tycker om när de sjunger

Men nu håller de för öronen

Och andas glömska för att lyckan inte finns

För att lyckan inte finns

När dom inte minns, att livet var såhär

Sitta på en lyktstolpe och äta ett äpple på fel sätt med en kniv

Nej, det finns ingen lycka i något liv

Och äpplet smakar bara missnöjdhet och otacksamhet

För det är det som händer

När man äter ett äpple på fel sätt på en lyktstolpe med en kniv

Jag är mätt men fortsätter ändå

För man måste alltid äta upp

Jag sa till mig själv att sluta spela

När ingen längre ville lyssna

För de äter äpple på fel sätt på en lyktstolpe med en kniv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0